Monday 14 February 2011

Modern apartment with african elements

O interierovy design jsem se zacala zajimat asi pred sedmi lety. Postupne jsem si utvorila jasnou predstavu, jak by muj idealni byt mel vypadat a predevsim, v jakem stylu by mel byt zarizen. Ackoliv rada oblecu jakekoliv vyrazne barvy, ktere jdou k memu typu, ohledne barevnosti bytu jsem celkem konzervativni, miluju prirodni barvy a materialy. Drevo, kuze, kozesiny, zvireci vzory, v kombinaci s mosaznymi, bronzovymi doplnky. Drevene podlahy v kombinaci s kamennou dlazbou. Lehky dotek oranzove a tyrkysove. A palmy, ktere opravdu miluju a pestuju s velkou vasni... :)

Kdyz jsem si zarizovala byt, hledala jsem kvalitu, ale zarovan cenovou dostupnost. Zacala jsem tedy patrat na internetu a nasla nekolik mensich obchodu v Praze a take v Jiznich Cechach. Prestoze bych to nepredpokladala, i Ikea a Kika ma mensi sortiment, ktery odpovida tomuto stylu. Hodne doplnku (poctive usmlouvanych na mistnich trzich) jsem si take dovezla z cest.

Mate nekdo tip na kamennou prodejnu nebo internetovy obchod, ktery nabizi tento styl zarizeni za rozumne ceny? A jaky styl interieru se libi vam?

A tento uzasny byt a jeho zarizeni je presne "muj salek kavy". Mozna jednou... :)









PS: I kdyz se to primo netyka tematu tohoto prispevku, ja jako milovnice zvirecich vzoru v interieru i na sobe, jsem maximalne nadsena z outfitu americke rapperky Nicki Minaj, ve kterem se ukazala na udileni Grammy Awards...


Hezke utery! :)

Martina

4 comments:

  1. Zvířecí vzory v interiéru miluju! Hlavně zebru.
    A jinak - víš, že Nicki zbožňuju, ale tohle se mi nelíbí :-)

    ReplyDelete
  2. Ne? Ja jsem uplne nadsena! Je to kreativni, ma to napad. Zato vychvalovana roba, co mela Rihanna, mi uzasna vubec neprijde.. :)

    ReplyDelete
  3. Kreativní to je, ale vypadá v tom příšerně. Já nemám ráda tyhle její paruky alá "Marge Simpsonová" :-D
    Ty Rihanny šaty taky hrůza a děs :-)

    ReplyDelete
  4. Jj, Marge me taky napadla, ale mne si libi i to.

    To jsem rada, ze nejsem sama "divna", ze se mi ty saty nelibi! :D

    ReplyDelete